Post by ssurescurleli on Feb 4, 2022 18:30:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Föremål ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Hidden Treasures: Föremål IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ The Hidden Treasures: Föremål 2022 version ▞▞▞
Bra spel jag gillar att du antingen kan söka eller lägga ett pussel
Glad att jag är en halv historiefantast annars skulle jag inte veta vad jag letar efter ibland. Men jag har kul med det och lär mig också.
The Hidden Treasures: Objects Пригодницькі ist
Jag njuter av spelet men det fortsätter att krascha på nivå 7. Jag får ti runt 60% än det sparkar mig av spelet, sedan när jag kommer tillbaka måste jag börja nivå 7 på 1% gjort detta 5 gånger nu så jag jag avinstallerar det. Mycket besviken eftersom jag verkligen njöt av det fram till att det hände. Min sambo är på nivå 15 utan problem
hade en uppdatering på min bärbara dator och efter det kunde inget av dina spel laddas. Jag avinstallerade en och installerade om den. det laddade men det skulle inte öppna något spel. så jag startade om min bärbara dator. Jag kommer inte ihåg vilken nivå jag låg på eftersom jag hade börjat om tidigare orsak till samma problem. Jag var på den andra nivån av fantombollsevenemanget när detta hände. Jag älskar musiken som spelas när du spelar det här spelet.
Jamtlidagen 2021 i Östersund | European Heritage Days
likegame. önskar att jag kunde komma tillbaka till den jag spelade för att börja om
Gillar handlingen och grafiken men ibland måste du trycka på objektet mer än en gång för att det ska ta bort det från listan.
Det är ett bra spel, men det finns saker som behöver uppdateras som att den mörka stämningen ska vara med två sidor, en sida för ljus och en annan sida för att flytta runt på scenen. Det finns också saker på engelska som inte som modersmål vet något om det är varför mer hjälp behövs som när du klickar på ordet som du behöver för att hitta en form på det ska dyka upp, och det sista föremålet behövde mer hjälp, även när du inte kan hitta föremålet och tiden är ute, visa oss var de är så att vi göra bättre nästa gång.
SKATTER SOM GÖMTS, GLÖMTS OCH HITTATS
Jag gillar spelet. Sedan de fixade det har det bara några få fel. Så jag ändrar mina stjärnor från 1 till 4
Jag gillar G5 match 3-spelen, men de blir lite svåra för snart. Och de dolda objektspelen bör inte tidsbestämmas. Det är roligt att söka, men när en timer stirrar på dem är det svårt att leta efter saker.
Care Bears 22055 Lås upp magiska interaktiva figurer-lycka ...
Intressant spel. Gillar alternativet att välja olika lägen. Bra grafik.
augusti 2016 - Tips o spelbloggen
Varför du tvingar mig att använda föremål och inte ger tillbaka dem till mig! Det är en slags tutorial-grej och har inte ens någon hoppa över-knapp:( Verkligen frustrerande!!
Coolt spel. Önskar att karaktärer hade röster; kan vara intressant.
Inte tillräckligt med tid på sökningarna 🙁 men roligt spel
Laddade precis ner spelet. Men det finns några anständiga funktioner. Som att få en rubin när du nivå.
Ganska bra spel som jag kan spela åt båda hållen. Första gången jag någonsin betygsatt nivå 100 så ja njuter just nu
Älskar det här spelet... Jag fastnar på att spela i...
Hoppas det blir lite svårare när framsteg görs.
Har spelat länge. Det sa att jag skulle uppdatera och det gjorde jag. men nu spelar den inte. Ber dig att klicka på den nya ön och när jag inte gör något händer det som att du sparkar igång varje gång. Detta är mycket nedslående.
The Hidden Treasures: Objects Περιπέτεια wstv
Spelet är så så. Jag checkar in två gånger om dagen oavsett om jag spelar eller inte. Flera gånger står det att jag missat en dag. Jag accepterade alltid att jag kanske gjorde ett misstag men jag fick beskedet nyss och jag är säker på att jag spelade morgon och kväll igår. Så jag tar bort spelet. Det är den mest frustrerande anledningen.
Den fastnade i början
Ultimate Fishing Simulator シミュレーション gkz
Så jag kan inte spela alls eftersom det står uppdatering på min skärm. Det skulle vara bra förutom när jag går till Google play står det bara avinstallera eller spela. Det visar inte att en uppdatering är tillgänglig. Någon mer som har detta nya problem?
Dota 2 – Steams nyhetshubb
The Hidden Treasures: Objects הרפתקאות xbh
Traubgarden - TripAdvisor
The Hidden Treasures: Dolda föremål & matchningsspel · Supermarket Mania® Resa ... The Paranormal Society®: Ett äventyr med dolda föremål.
Jag gillar spelet men förstår fortfarande inte allt om vad jag ska använda eller hur man spelar det korrekt så jag hittar bara dolda föremål och det är kul
Gillar spelet, bra grafik. Som att välja mellan match 3 eller dolda föremål...vilket du än känner för för tillfället, eller om du behöver en paus från ett kan du fortfarande spela spel. Liksom energimängden ökar & för det mesta får du ganska mycket speltid när du börjar med full energi. MEN när den väl är uttömd är energin långsam att fylla. Gillar inte heller att det krävs allt större mängder för att spela ett pussel. Ökar med 1 eller 2 kanske, tills du kommer nära 20. Det är för mycket....blir frustrerande.
Perfekt om man gillar pirater
The Hidden Treasures™: Dolda föremål & matchningsspel. G5 Entertainment AB ... G5 Games - En värld full av äventyr! Samla alla!
Inte bra!
Var tvungen att avinstallera. Varje gång jag försökte stänga spelet frös min telefon. Jag var tvungen att stänga av telefonen för att rensa den. Synd. Jag njöt av det.
Skylanders Spyros adventure Magic item battle p.. - Tradera
Jag installerade och jag såg fram emot att spela det men efter att jag fick belöningen och det fastnade på nivå 3, visar bara skärmen på upp nivå 3.
Medeltida Åhus Medieval Åhus
The Hidden Treasures: Objects Piedzīvojumu spēles tmu
The Hidden Treasures 4+ - App Store
FINN DOLDA FÖREMÅL ELLER MATCHA JUVELER FÖR ATT LÖSA KARIBIENS MYSTERIUM! ... Vad väntar dig i The Hidden Treasures: ... Skärmdumpar iPhone / iPod
kul om du gillar att hitta saker
Än så länge har jag njutit enormt av detta spel. Jag gillar verkligen det faktum att du kan välja mellan att söka eller matcha 3. Andra sökspel erbjuder inte det spelsättet!
Samma båtspel som vill tjäna $ på spelaren för att få högre nivåer och spela längre.
The Hidden Treasures: Dolda föremål & matchningsspel - G5 ...
The Rouen Museet Allt om Jeanne d'Arc
Tråkig
Det är ett bra spel. ☺
Ännu för tidigt att säga
The Hidden Treasures: Match-3 Aventure eqg
Älskar spelet
The Hidden Treasures: Objects Pustolovske igre bfjd
Det här spelet är inte min spelstil och jag kan inte se alla föremål att få med i spelet, de är väldigt svåra att se så jag är inte ett stort fan av det här spelet förutom att jag inte har pengar att spendera på spelet eftersom jag är senior.