Post by vesrekorabil on Mar 13, 2022 18:49:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ GYEE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ GYEE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ tillat juks ▞▞▞
▞▞▞ GYEE 2022 version ▞▞▞
Hei, så jeg sluttet med spillet i nesten 2 år og kommer tilbake. Dette er min nye anmeldelse av spillet. Prisen er forferdelig: Jeg er lv 41 og jeg har vært aktiv påfyll og har ikke en eneste SSR ennå. Hvordan tror du.Ting er ekstremt laggy: Det tar 5 minutter før påfyllingen kommer inn på kontoen min. Kamp noen ganger bare fryse. Jeg fikk en char turn repeatee for en gangs skyld og ble hardlocked. Spillet virker sjenerøst til å begynne med, men det er knapt noen belønning i å gjøre historie lenger og bare fylle på. Gutter er søte da
Det er bra fra et presentasjonssynspunkt. Grafikken er ikke dårlig selv om bildefrekvensen synker ofte. Kan ikke si noe om spillingen fordi den fortsetter å krasje i opplæringskampen hver gang jeg trykker på kampknappen.
Elsker anthos, men MIN GUD KAN NOEN FIKSE SPILLET FRA AT KRASJER PÅ MEG!!! DET TAR 30 SEKUNDER FØR SKJERMENE FRYSER OG SÅ LUKKER PÅ MEG!!!
Spillet er fantastisk. Kunstverket er vakkert, historien ganske engasjerende. Jeg er imidlertid forvirret. Hva er det egentlig med ekspressbillettene? Hvorfor må vi fortsatt se hele kampen utfolde seg hvis vi bruker billettene i utgangspunktet? Det er bare bortkastet tid etter min mening, vi bruker ekspressbilletter for å få fart på oppdrett, men ender opp med å ta like lang tid hvis vi skulle gjøre det selv. Utover det har jeg ingen klager.
Syntese syntese carve?!! Hvorfor ikke gjøre det enklere? De fleste av disse spilletrinnene er batteritømmer. Kunne vært enklere. De "store" oppdateringene gir ingen store forbedringer. Fortsatt veldig langt fra enkelt. Eksempel, må vi virkelig gå gjennom 3-4 (synthesis synthesis carve upgrade) trinn BARE for å oppgradere gyees våpen? Må vi virkelig alltid trykke for å lukke inn alt? Jeg vil virkelig nyte dette spillet, men nesten alle trinnene, det er litt irriterende å nyte dette spillet fullt ut
Jeg er veldig skuffet. Jeg bruker en Samsung Galaxy 10 Plus, og jeg kan ikke velge Avatar. Opprett-knappen er nedtonet, og den eneste andre synlige knappen er Tilbake-knappen øverst til venstre. Jeg leste på nettet at det er noe mer brukergrensesnitt, men dette passer tydeligvis ikke på skjermen. Jeg håpet det ville fungere. Jammen jeg er tørst. Rediger til utviklere: JEG installerte det. Character Selecr UI mangler muligheten til å bekrefte valget på mu-enheten. Jeg kan godt se introscenen.
Det er gøy. I spillbutikken er dumt overpriset. De ville tjent mer $ hvis ting var billigere. Flere vil kjøpe fra dem etter min mening. Litt forvirrende, men har funnet litt nyttig informasjon på nettet for å hjelpe.
GYEE Roolipelit aclc
GYEE Rollenspel gpra
Jeg har likt å spille dette spillet, men denne siste oppdateringen forårsaker et problem. Tilkoblet eller ikke koblet til et wifi-nettverk; spillet vil ikke lastes etter installasjon. Veldig frustrerende siden dette er hvordan jeg mistet min første konto og måtte begynne på nytt. Noe dere kan gjøre for å hjelpe?
Det er en ganske trist ting å ha så dyktige artister og stemmeskuespillere som jobber for dette spillet og ikke gjør innsatsen rettferdig. Utallige feil og feil, et urettferdig matchingssystem, underordnet oversettelse. Jeg var med på å finansiere videreutvikling av dette spillet, men det vil jeg ikke lenger, før det blir et anstendig spill, gameplaymessig.
Store problemer med følgende: oversettelser gir ofte ingen mening og hindrer spillingen ved å skjeve quizer og valg. Veldig dyrt å låse opp nye karakterer og spillet tilbyr svært lite i veien for gratis opplåsinger og gratis valuta (har brukt nesten $1000AUD bare for å holde motivasjonen oppe). Bevegelser og kontroller fanger og feiler av og til når de er på utforskning. Combat gir lite forklaring på statusplager og debuffs. Føles som om et annet spill ble brukt som base med LHBT-innhold lagt til
Det var moro, men det er mye feil. Jeg blir konstant sittende fast i kamp og ble tvunget til å slutte, noe som resulterte i tapte belønninger.
GYEE Παιχνίδια ρόλων ejp
Det er et bra spill. Har spilt en stund, har ikke hatt noen problemer før nylig. Spillet fortsetter å krasje på lasteskjermer eller så snart kampen starter. Og ja, jeg har tømt cachen og jeg har avinstallert og installert spillet på nytt, og det er de samme problemene.
Kjøpte et kjøp i app og fikk ingenting tilbake, kunne ikke få støtte i spillet så jeg sendte en e-post til utviklerne og fikk ikke svar, karakterene og kunsten er utmerket, men lyden er buggy og spillet fungerer generelt veldig dårlig .
Gacha-trekkhastigheten er virkelig en søppelmann, hvorfor til og med sette dem på listen hvis spilleren ikke engang kan få det ?? plusssiden er bare en grafikk, spillet er så ironisk fra ditt motiverende sitat fra begynnelsen av spillet. kan du fikse det???
Jeg elsker virkelig spillet og liker til og med den endeløse grinden/farmen for oppgraderinger MEN en ting jeg har problemer med er når det kommer til "badedrakt"-skinn. Hvordan kommer det seg at noen "normale" skinn har truser/speedos og noen spesielle har til og med jockstraps/bunnløse truser, men når det kommer til badetøy er det bare shorts/koffert de har på seg? En annen ting er at jeg forstår at det er et "homospill", men mengden av kvinnelige karakterer i dette spillet gir mye å ønske seg. Jeg liker virkelig dette spillet.
Nå som jeg har spilt i nesten en måned, har jeg utviklet noen problemer som, selv om jeg fortsatt ELSKER dette spillet: 1. Når du går opp i nivå eller noe sånt, er det kun mulig for ekstra vinduer som viser ekstra informasjon. noen sekunder og jeg kan aldri se hva de var. Hvis det kunne vært oppe lenger, ville det vært fantastisk! 2. Ting som level up-gaver ($20,99) eller bonuser fra å få karakterer sier at de er verdt en mengde WD, men det går ikke mot WD-velsignelsen. Burde ikke det telle?
Som jeg sa i min forrige anmeldelse, henger det etter på enheten min. Så jeg kunne ikke rapportere feilen gjennom appen. Ellers ville telefonen min fryse. Nå er problemet mitt at hver gang jeg spiller spillet, tar det bare ca. 10-15 minutter å komme inn på skjermen for å koble til på nytt. Og jeg vil aldri koble til igjen før jeg startet appen på nytt. Også etterslepet jeg opplever lar meg bare gjøre små ting i spillet. Det at jeg aldri kan fullføre en kamp er veldig stressende. Og jeg vil virkelig male for Likulao. Vennligst fiks dette
Under Nekojishi-arrangementet sparte jeg knapt nok til å tilkalle Shu-Chi Senpai med "10 innkallingsgarantien denne Gyee!" Med det i tankene skjønte jeg at bruk av 10-Pull-alternativet ville oppfylle kravene. Så forestill deg sjokket mitt når jeg ikke trekker karakteren min og blir møtt med "9 More Summons Guarantee This Gyee!" Jeg kom tilbake til spillet og ærlig og sjokkert over hvordan det fortsatt er et problem. Ikke bare er det misvisende, men det kan føre til at folk overforbruker på grunn av at de ikke forstår som meg.
Bortsett fra sårt tiltrengte forbedringer av livskvalitet og polering som jeg antar vil komme etter hvert. Ikke et dårlig spill. Flotte karakterer, historien er bare der, den er ikke prisvinnende eller rykker i kne, men den er ikke dårlig heller. Det visuelle er også bra. Den eneste nedgangen her er historien og sårt tiltrengte livskvalitetsforbedringer rundt omkring. Det er absolutt verdt et spill, spesielt hvis du er en øyegodteri på begge sider av gjerdet.
Forferdelig. Etter starten av spillet kan du ikke få noen relevante mengder svarte skår utover de du får fra arenaen, og hver gang jeg prøvde å spille arena tvang det meg bare tilfeldig ut av kampen enten i starten, i midten eller selv etter at jeg drepte den andre spilleren og det fortsatt regnet som et tap, full av feil hvis noe artistene er ekstremt gode og du burde støtte kunsten deres i stedet for dette spillet, jeg ønsket virkelig å spille dette spillet, men det er bare i en uspillbar tilstand .
jeg gir 2 stjerner. Fordi spillet henger/sitter fast etter at en kamp er ferdig. Det skjedde til og med ved første kamp (opplæring). Vennligst fiks denne feilen. Det er et veldig interessant spill å spille
Flotte karakterer, men selve spillet er søtt. Liten leveling exp, hardt sveip for å snu visning i åpen verden, gacha er verre enn en verre, du må være GUD for å kunne få karakter uten å rulle før den når for garanti, så mange ubrukelige ting på gacha som bare kan rulles til garantirullen... og osv. og FOR MANGE Feil Tilstand! en grense for svinger ville svikte ganske ille. og jeg sluttet å spille, fordi hovedhistorien er av lvl, kjedelig kamp, 14 dager b4 får 1 gratis ny char
Spill Tokyo After School Summoners hvis du trenger å få mannen din til å fikse uten å føle at du blir forfulgt av forslag til spillutgifter til latterlige priser. Hvis du er f2p så lykke til. Du må samle mange paktsteiner for en garantert trekning av enheten du ønsker, og den eneste måten er enten å dyrke måneder eller bruke penger. Spillet ux/ui og generell spilling er feil eller veldig klønete, og overganger føles ikke jevne for å rettferdiggjøre prisen det ber om. Kunsten er flott tho
Jeg elsker konseptet, og designet er virkelig overbevisende, men optimaliseringen er rett og slett ikke opp til bunnen av. Kanskje den kjører bedre på et nettbrett, men jeg klarte bare ikke å få den til å holde ut gjennom opplæringskampen uten å krasje.
Spillet er tregt, jeg kan ikke fortsette gjennom historien fordi jeg ikke er på et høyt nok nivå og du må tilkalle et visst antall ganger før du får en karakter
Trenger definitivt å fikse feil som historien stoppet og sånt, spillingen er bra, det er fint. For meg er det greit for subbed historie, men aldri dubbet med ukjent språk, spesielt siden jeg ikke kan kinesisk. Dette spillet trenger definitivt oversettelse for at det skal være bra for andre land som mitt som ikke er kjent med kinesiske tegn.Lagt til merknad: oh og et annet problem, historiedelen av spillet har mange feil, som at du må avslutte historien og åpne den igjen ofte for å fortsette
Har spilt i 3 uker. App Oppdatert i dag og kan nå ikke koble til serveren. Prøvde å bytte server og det tok meg tilbake til starten. Skuffet!
Endelig i stand til å installere, så her er en ny anmeldelse! Først av alt, det jeg liker med den er at grafikken og kunsten er så bra som jeg forventet, historien er interessant og søt så langt og den engelske VA passer de fleste karakterer.Det jeg ikke er glad i er hvordan summon-systemet krever et visst antall drag for å garantere en GYEE; og i den siste oppdateringen sa det garantert Raiko etter 10 innkallinger, men etter å ha prøvd, er det faktisk 10 ganger med 10 innkallinger. Og sliten for å komme til neste kapittel kan også bli litt kjedelig..
Veldig bra spill, og jeg har likt det godt, historien har flotte LHBT-temaer, interaktiv spilling og veldig sexy karakterer å starte opp.Min eneste klage fra å gi den fem stjerner er at mikrotransaksjonene virker overpriset. For å garantere en karakter du vil ha, trenger du enten 70 eller 100 paktsteiner som koster nær $800, noe som er latterlig for meg. Etter min mening bør 10 paktsteiner være ca $10-15, og det ville virke rettferdig. Jeg elsker dette spillet og skulle ønske jeg kunne støtte det mer økonomisk
Generelt ser det interessant ut, men det er ødelagt. Jeg kan ikke fullføre opplæringen fordi den vil ikke la meg gå lenger. Jeg hadde store forhåpninger til dette spillet, men det vil ikke la meg gå andre steder enn veiledningen.
Jeg så dette spillet på twitter og bestemte meg for å spille det, grafikken er ganske bra og spillingen er morsom. Det eneste problemet mitt er at spillet mitt ikke ville lastes lenger etter 1-3, jeg prøvde å laste ned på nytt og det fungerer ikke, og det fungerer heller ikke å tilbakestille wifi-tilkoblinger, vennligst fiks!
Har fortsatt litt feil, som arenaen. Én gang samles flere karakterer på ett sted, og kameraet er et rot. Bakgrunnen blir blå og jeg ser at laget mitt har 5 tegn.
Jeg ønsker virkelig å gi dette spillet 5 stjerner, men det er mange ubalanserte ting det liker å være P2W (betal for å vinne) for PvP- og Horrible Gacha-prisene, ikke bare det, det er for mange forskjellige valutatyper, det er så forvirrende, Gacha Rundstykker er sååå dyre bare for å få fryktelige dråper., Mangel på veibeskrivelse og guider for eksempel: Dekorasjonen til baren. De tingene jeg nevnte er ikke det eneste problemet jeg legger merke til at jeg virkelig elsker dette spillet og jeg vil at det skal forbedres og jeg håper dere leser dette
Veldig lovende spill totalt sett - etter hva jeg kan fortelle, kan kampsystemet definitivt være bra, solid rpg-moro og ethvert mobilspill med lgbtq-fokus fortjener mye ros. Hovedproblemet er EN-lokaliseringen. Dialogen er hakkete og unaturlig-klingende, og verre enn det for en rpg som dette, er ferdighetsbeskrivelsene og introduksjonen til spillets systemer som helhet svært vanskelig å følge. Jeg ønsker virkelig å komme inn i dette, og jeg håper de forbedrer EN-siden av ting snart!
An Odyssey: Echoes of War הרפתקאות bpw
Over 200 dager med spilling og det er den ene feilen etter den andre. Utgivere har også minimal interesse for spillbalanse. Nerfs er minimale og ineffektive, mens buffs ofte gis til enheter som minst trenger dem. En bjørnetjeneste for samfunnet.
Dette spillet har mange store problemer som i bunn og grunn ødelegger det og gjør at jeg ikke kan anbefale det. For det første, måten oppdragene er knyttet direkte til et VELDIG sakte nivå grind. Som, 2-3 dager med sliping for ti minutter med historie og så tilbake til sliping. For det andre tar hverdagen for mye tid. Arcana-tårnet og alle de interaksjonerbare gjør at det tar 30-40 minutter. Dessuten er paktsteiner bundet til et morsomt ødelagt PvP-system der du enten begrenser trampeangrep eller blir trampet selv.